EmBRACE
EmBRACE (Enhancing MSEs sustainaBle gRowth And CompEtitiveness) je pilot-projekt kojim se financira suradnja mikro i malih poduzeća na pograničnom području Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora u sklopu Interreg VI-A IPA Programa Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2021. – 2027. i poboljšava konkurentnost mikro i malih poduzeća (MSEs) u pograničnom području.
Naziv projekta: AROMA KISS
Trajanje: 04.02.2025. – 03.02.2026. (12 mjeseci)
Nadzorno tijelo: HAMAG-BICRO
Nositelji projekta:
- Aromara d.o.o. (Hrvatska)
Ulica Ivana Perkovca 19, 10291 Brdovec - Euro pakiranje d.o.o. (Bosna i Hercegovina)
Ljuti Dolac bb, 88229 Široki Brijeg
Ukupan budžet projekta: 233.109,69 EUR
Sufinanciranje EU: 198.143,24 EUR
Kontakt: prodaja@aromara.com | +385 (1) 370 4005
Glavni cilj projekta i očekivana promjena
Glavni cilj projekta AROMA KISS je stvaranje novih tržišnih mogućnosti za proizvode aromaterapije putem produktivnih ulaganja. Krajnjim korisnicima aromaterapijskih proizvoda ovaj će projekt koristiti jer će dobiti 100 posto prirodne proizvode po pristupačnim tržišnim cijenama i pažljivo izbalansirane formule temeljene na prvoklasnom svjetskom istraživanju.
Rezultati:
- Nadograđena postojeća proizvodna linija za aromaterapijske proizvode: nova automatska proizvodna linija će povećati proizvodnju proizvoda aromaterapije za barem 50%
- Uspješan ulazak na nova tržišta putem otvaranja novih distributivnih kanala: novi uspostavljeni distributivni kanali u Bosni i Hercegovini uključivat će ljekarne, farmaceutske ustanove, medicinske ustanove, veletrgovce i wellness centre, kako samostalno tako i unutar lanaca hotela.
Prekogranična suradnja
Partneri projekta će potpisati poslovni ugovor o suradnji i vlasništvu opreme stečene putem projekta.
AROMARA d.o.o. ima specifično znanje i iskustvo u ekstrahiranju ljekovitih svojstava iz esencijalnih biljaka s ciljem stvaranja konačnih proizvoda koji su uglavnom namijenjeni za njegu lica, kože i intimnih dijelova za žene. Zbog brzog načina života, stresa i drugih čimbenika, potražnja za takvim proizvodima stalno raste. Kompanija EURO PAKIRANJE d.o.o. ima velikog iskustva u sektoru ambalaže i prijevoza zbog skoro 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a od 2011. godine prisutna je i u Hrvatskoj putem svoje sestre kompanije.
Projekt će postići dva glavna izlazna rezultata:
- Postojeća proizvodna linija za proizvode aromaterapije nadograđena. Trenutni kapacitet u 1 smjeni je 15 do 20 tisuća jedinica mjesečno. Automatska linija otvara mogućnost proizvodnje između 50 i 80 tisuća jedinica u 1 smjeni, što će povećati proizvodne kapacitete za barem 50% i tako otključati postojeće ograničenje proizvodnje, što je direktno povezano s ograničenim organskim rastom kompanije Aromara.
- Uspješan ulazak na nova tržišta putem otvaranja novih distributivnih kanala. Novi uspostavljeni distributivni kanali u Bosni i Hercegovini uključivat će ljekarne, farmaceutske ustanove, medicinske ustanove, veletrgovce i wellness centre kako samostalno tako i unutar lanaca hotela. Ostvarenje ovog izlaznog rezultata je u uzročno-posljedičnoj vezi s povećanjem prodajnog opsega kompanije Euro pakiranje.
Postizanje ova dva izlaznih rezultata direktno doprinosi postizanju pokazatelja Mala i srednja poduzeća (MSP) koja uvode proizvodne ili procesne inovacije. Kompanija AROMARA će uvesti novu proizvodnu inovaciju na razini svoje kompanije jer će uspostaviti novu proizvodnu liniju, dok će kompanija EURO PAKIRANJE uvesti novu procesnu inovaciju jer će poboljšati svoje ambalažne kapacitete za nove proizvode i nove distributivne mogućnosti. Projekt AROMA KISS također doprinosi pokazatelju Pilotske akcije razvijane zajednički i provedene u projektima jer će njegova provedba dovesti do pružanja novog tipa proizvoda krajnjim korisnicima (tri nova proizvoda) koji imaju vrlo nisku zastupljenost na tržištu Bosne i Hercegovine.
Projektne aktivnosti
Strategija će sadržavati sljedeće poglavlja:
- Stvoriti novi slogan za proizvode aromaterapije, s kojim se projekt odvaja od slogana “samo najbolje iz prirode”, a u budućnosti će biti povezan s konstantnim napredovanjem, obnovom, regeneracijom, inovacijama itd.
- Razraditi grafičke simbole i logotipe koji će vizualno pratiti novu poziciju i vizuale za digitalne kampanje.
- Stvoriti vizuale za različite tipove kampanja koje je primjenjivo na više jezika i tržišta te predvidjeti PR i komunikaciju s influencerima.
- Predvidjeti PR kampanju i suradnju s influencerima. Unutar kampanje zamislit ćemo kako podržati ideju kako bi bila trajno zanimljiva za suradnju s influencerima, kao i za njihove pratioće. Značajno povećati broj influencera, poslati poruke o poboljšanju preko njih.
- Aktivirati always on oglašavanje
- Naglasiti nove verzije proizvoda u promidžbenim porukama, s komunikacijom poboljšane formule, poboljšanih mirisa, poboljšane strukture te dodatnih verzija proizvoda.
Kompanija AROMARA d.o.o. će stvoriti SWOT analizu vlastitog poslovanja kako bi identificirala glavne mogućnosti i slabosti. Mogućnosti optimizacije poslovanja bit će identificirane u suradnji s vanjskim ekspertom. To je jedan od ključnih alata, jako je važno i preporučeno prilikom donošenja svih strateških odluka, npr. lansiranje novog proizvoda, restrukturiranje organizacije, ulazak na novo tržište, itd., zapravo sve što će kompanija AROMARA učiniti u ovom projektu.
Stvaranjem novog zajedničkog web shopa posebno prilagođenog za tržište Bosne i Hercegovine, razina usluge koju je kompanija Euro Pakiranje dotada nije pružala svojim klijentima bit će poboljšana. Zbog uspostave poslovne suradnje s kompanijom AROMARA, koja već ima asortiman proizvoda koji će biti ponuđen na tržištu Bosne i Hercegovine, potrebno je imati visokokvalitetno sučelje koje će omogućiti klijentima iz HORECA kanala kao i malim običnim klijentima da imaju veći pregled i više detalja o samim proizvodima.
Testiranje proizvodnje i komercijalizacija su planirani za treće planirano razdoblje provedbe projekta. Budući da nova stečena oprema mora prvo biti testirana prije početka serijske proizvodnje; taj proces će trajati dva mjeseca. Posljednja aktivnost u projektu će biti oglašavanje prema ciljevima postavljenim u marketinškoj strategiji.
Za sadržaj ove web-stranice isključivo je odgovorna Aromara d.o.o. i ni na koji način ne odražava stavove Europske unije.
To install this Web App in your iPhone/iPad press
and then Add to Home Screen.