True

Reklamacije i povrat robe

Nadamo se kako ćete biti zadovoljni kupljenim Aromara proizvodima!

Ipak, za slučaj da trebate ili želite izvršiti reklamaciju, molimo pratite sljedeće upute!



Ako Kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, da bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, Prodavatelja mora obavijestiti u zakonski predviđenom roku.


Reklamacije se primaju isključivo pismenim putem, na e-mail: reklamacije@aromara.com.


Reklamacija mora sadržavati ime i prezime Kupca, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte, broj računa po kojem se vrši reklamacija i serijski broj / broj šarže proizvoda.

Krajnji rok za odgovor Prodavatelja na reklamaciju Kupca je 15 dana od primitka reklamacije.

 

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti stanje pošiljke. U slučaju vidljivog oštećenja, Kupac je dužan obavijestiti dostavljača o istom, zatražiti izradu zapisnika o oštećenju. Kupac u slučaju oštećenja može odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju pošiljka se vraća Prodavatelju, a Kupcu će biti poslana nova pošiljka. Slanje nove pošiljke u tom slučaju ne snosi Kupac.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.


Kupac ima pravo vratiti pogrešno isporučene artikle, artikle oštećene u transportu i artikle kojima je istekao rok trajanja. Prodavatelj odobrava povrat robe nakon međusobnog dogovora koji je postignut pismenom komunikacijom sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj Kupcu predaje upute za povrat te mu šalje novu pošiljku bez dodatnih troškova.


Kupac nema pravo bez dodatnih troškova vratiti artikle za koje je iz bilo kojeg razloga zaključio da mu ne trebaju ili ne odgovaraju. Sve troškove takve zamjene snosi kupac (vidjeti: pravo na raskid ugovora).


Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni. Vraćaju se isključivo artikli u svojem originalnom i neotvorenom pakiranju.


Sva roba koju prodajemo ispravno je skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi u slučaju pravilnog skladištenja, prema uputama na deklaraciji. Svi proizvodi se mogu razlikovati u boji, mirisu i konzistenciji.

 

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.


Ako Kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, dužan je Prodavatelja obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada je otkriven nedostatak, kako bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke. U navedenom slučaju Kupac može zahtijevati da se neispravan proizvod zamijeni ili popravi.


Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.