Najčešće postavljana pitanja

Kupnja i dostava

Kako mogu kupiti vaše proizvode?

Naše proizvode možete kupiti putem Aromara webshopa (www.aromara.hr), mailom (prodaja@aromara.com) ili telefonski (+385 (0)1 3704 005).

Imate li prodajno mjesto?

Naravno! Popis partnerskih prodajnih mjesta dostupan je ovdje: https://aromara.hr/page/aromara-prodajna-mjesta .

Uz navedene partnerske biljne ljekarne i ljekarne, Aromara proizvodi dostupni su u svim bolje opremljenim ljekarnama i biljnim ljekarnama diljem Hrvatske. Ukoliko vaša ljekarna nema traženi proizvod, možete ih zatražiti da ga naruče. Proizvod u ljekarnu stiže najčešće već idući dan, a najkasnije unutar 48 sati.

Mogu li osobno preuzeti paket ili kupiti proizvode kod vas u Harmici?

Nažalost naša adresa u Harmici nije prodajno mjesto, pa ovdje nije moguće preuzeti ili kupiti proizvode.

Koliko se plaća dostava i tko dostavlja paket?

Aromara proizvode dostavlja vanjska dostavna služba DPD.

Ukoliko naručujete proizvode putem Aromara webshopa www.aromara.hr, dostava je besplatna unutar Hrvatske, bez obzira na iznos narudžbe.

Ukoliko naručujete putem maila (prodaja@aromara.com) ili telefonski (+385 (0)1 3704 005), dostava je besplatna za iznos narudžbe veći od 300 kn. Za narudžbe do 300 kn, dostava se naplaćuje 30 kn.

Kome se mogu obratiti ako imam probleme s dostavom?

Javite nam se na prodaja@aromara.com ili telefonski na +385 (0)1 3704 005 kako bismo vam pomogli!

Danas sam naručila/naručio. Kad će stići moj paket?

Trudimo se kako bi vaši proizvodi čim prije stigli do vas!

Ako ste naručili i platili radnim danom do 12 sati, proizvode isporučujemo dostavnoj službi isti dan. Rok isporuke dostavne službe najčešće je 24 – 48 sati. Na otoke proizvodi stižu prema rasporedu dostavne službe!

Moji su proizvodi stigli oštećeni. Što da radim?

Ukoliko su se vaši proizvodi oštetili tijekom dostave, ili pak postoji problem s određenim dijelom ambalaže (npr. pumpica na proizvodu, difuzer), obavezno nam se javite na prodaja@aromara.com s fotografijom i opisom štete, te podatcima na koje je izvršena narudžba. Potrudit ćemo se da u najkraćem roku odgovorimo na vašu žalbu i nadoknadimo štetu!

Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno! U predviđeno polje u postupku kupnje putem webshopa  unesite podatke tvrtke i OIB. Ukoliko kupujete putem maila ili telefonski, uz kupnju napišite da želite R1 te navedite podatke tvrtke i OIB.

Kako mogu platiti naručene proizvode?

Nudimo nekoliko opcija plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu DPD):

Prilikom naručivanja proizvoda putem našeg webshopa odabirete način plaćanja pouzećem. Kupljene artikle dostavlja dostavna služba DPD na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Bitno je i navesti broj telefona ili mobitela na koji vam se dostavljač može javiti kako bi potvrdio vrijeme isporuke. Broj telefona ili mobitela koristi se isključivo za dogovaranje dostave.

Od dostavne službe dobivate obavijest o datumu i vremenu isporuke, te telefonski broj dostavljača s kojim možete dogovoriti točan termin dostave.

  • Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club):

Originalna valuta plaćanja je HRK. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.

Molimo Vas, da se za više informacija obratite korisničkoj službi svoje banke.

  • Plaćanje putem sustava PayPal.
  • Plaćanje putem opće uplatnice / predračuna:

Prilikom naručivanja proizvoda putem našeg webshopa odabirete način plaćanja transakcijskim računom/uplatnicom. Putem maila dobivate predračun i oblik naloga za plaćanje. Prema predračunu uplaćujete potreban iznos. Paket se isporučuje dostavnoj službi nakon što vaša uplata postane vidljiva na računu Aromara d.o.o. (do 1 radni dan nakon plaćanja, ukoliko plaćate koristeći internet bankarstvo nakon 16 sati radnim danom ili vikendom; do 2 dana ukoliko je uplata izvršena na pošti).

Bitno! Automatska potvrda narudžbe koju šalje sustav po završetku kupnje ne predstavlja konačne podatke za uplatu. Pričekajte ponudu sa podacima za uplatu.

Je li plaćanje kreditnim karticama sigurno?

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Isporučujete li proizvode u inozemstvo?

Isporučujemo! Međutim, dostava izvan granica RH se naplaćuje. Prilikom upisa adrese dostave u inozemstvu, sustav iznosu narudžbe dodaje i cijenu dostave. Ukoliko vas zanimaju cijene dostave za određene države, javite nam se na prodaja@aromara.com.

Jesu li Aromara eterična ulja prirodna?

Jesu! Aromara eterična ulja su 100% čista, prirodna eterična ulja visoke kvalitete. Na stranicama pojedinih eteričnih ulja dostupni su certifikati, koji jamče kvalitetu i čistoću naših eteričnih ulja.

Želim naručiti veću količinu određenog proizvoda, no na webshopu ne postoje tako velika pakiranja.

Uvijek je moguće naručiti veću količinu određene sirovine. Javite nam se mailom na prodaja@aromara.com!

Mogu li dobiti tester prije kupnje?

Nažalost, trenutno nemamo opciju isprobavanja i testiranja proizvoda, međutim, određene proizvode možete isprobati na partnerskim prodajnim mjestima (popis partnera dostupan je ovdje: https://aromara.hr/page/aromara-prodajna-mjesta).

Ne znam koji proizvod odabrati. Kako odlučiti?

Preporučamo vam da pregledate našu opciju PRETRAŽIVANJE PROIZVODA PREMA INDIKACIJAMA, dostupnu pri vrhu webshopa ili klikom na link https://aromara.hr/page/aromara-proizvodi-pretrazivanje-po-indikacijama. Ovdje ćete naći naše preporuke za više od 120 različitih tegoba i indikacija, kao i kratka objašnjenja o upotrebi proizvoda.

Također vam preporučamo da pregledate pojedinačne stranice proizvoda, na kojima su navedeni detalji o djelovanju i upotrebi!